Friday, September 01, 2006

jakarta 5


pues aki estabamos!!!
con los peluches!! sisi,,es que eran como peluches..estaba incluido en el safari..poder entrar y cogerlos,..la verdad es que estaban un poco ya hasta los ....de tanto turista...aunque nosotros eramos los segundos que ibamos na mas...en un domingo..y seriamos los ultimos...


y este!!!
me cagaba....!!!dios...se me ve la cara de acojonao!!!es que el gatito este estaba grunhendo, porque parecia estar harto.....o no le gustaba como olia yo...el tipo me decia:"agarralo , agarralo!!!"

y yo le contestaba:"le disteis de comer no??"

MOI

mahevic

1 comment:

Anonymous said...

que cartos mais ben emregados!
vaia unha chulada de bonequiños, tes razon se non o dixeras eu pensaria que estaba no teu armario...
ainda estas en jakarta? a verdade e que dende que che esribin diante das tias,o pasado xoves non puiden volver a entrar na paxina; onte empazamos de novo o curso e tampouco puiden entrar no centro, nin eu ni os compañeiros ; sabes unha cousa? que vou ter unha exalumna de compañeira este ano.. no é que sexa vella, é que... era moi lista e acabou axiña;
cando ves? estou desexando verte.
oe non te me poñas tan filoxófico que non se da entendido tanto.
falando de relixion: pon os pes do todopoderoso todas esas maravillosas formas de vivir e de relacionarse uns cos outros para que podamos comprender e entender en cada intre e lugar os demais cicadan do mundo.
non che digo que te coides moito porque a hamburgesa non ma pos pero...que é ese zume que tes na segunda copa?
e as orquideas?... estou aforrando, non sei onde aparecerei dentro duns meses.
bicos